Zpět do obchodu

Registrace

Doprava

Doprava ZDARMA u objednávek nad 3000,- Kč.

Přehled dopravců a ceny – ČR

VÝDEJNÍ MÍSTA

 

Objednávky do 3000,- Kč

Objednávky nad 3000,- Kč

Dobírka

Zásilkovna

99 Kč

Zdarma

45 Kč (maximální hodnota objednávky 5000 Kč

Česká pošta - Balíkovna

130 Kč

Zdarma

45 Kč

Česká pošta – balík na poštu

150 Kč

Zdarma

45 Kč

 

DORUČENÍ NA ADRESU

 

Objednávky do 3000,- Kč

Objednávky nad 3000,- Kč

Dobírka

Česká pošta – balík do ruky

180 Kč

Zdarma

45 Kč

GLS

180 Kč

Zdarma

45 Kč

 

Dopravce zákazníka vždy kontaktuje ohledně doručení, a to emailem a/nebo SMS zprávou.

V případě, že je balíček při doručení znatelně poškozený, je potřeba s dopravcem sepsat protokol o poškození balíčku, aby mohla být případně uznána reklamace.

Zaslání zboží přes ZÁSILKOVNU

  • Zvolíte-li si doručení přes Zásilkovnu, vyberete si pobočku, na kterou chcete zboží doručit.
  • V případě doručení balíku přes Zásilkovnu budete kontaktování emailem nebo SMS zprávou, kam vám bude doručeno info o možnosti vyzvednutí a kód pro převzetí zásilky, který musíte říct při převzetí zásilky v Zásilkovně.
  • Zásilkovna je určená pouze pro balíky do velikosti max. 100 cm a do 10 kg. maximální hodnota objednávky dobirku 5000 Kč

Doručení balíku Českou poštou – Balík do ruky

  • Zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8 – 18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík bude uložen na poště.
  • Hmotnost balíku je omezena do 30 kg.
  • Zásilku vám doručíme následující pracovní den po jejím převzetí od odesílatele.
  • Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce https://www.postaonline.cz/trackandtrace po zadání čísla zásilky.
  • Česká pošta vám předem zašle SMS nebo email ohledně doručení zásilky.

Doručení balíku Českou poštou – Balík na poštu

  • Můžete si balík nechat doručit na Českou poštu, pobočku si sami zvolíte.
  • Možnost vyzvednutí balíku obvykle následující pracovní den od podání zásilky.
  • Česká pošta vám předem zašle SMS nebo email ohledně doručení zásilky.
  • Hmotnost balíku je omezena do 30 kg.

Doručení balíku Českou poštou – Balíkovna

  • Balík si můžete vyzvednout na specializovaných výdejních místech Balíkovna, která jsou na České poště nebo na Balíkovnách mimo poštu. Pobočku si můžete sami zvolit.
  • Pro vydání balíku stačí sdělit pouze kód pro vyzvednutí (přijde vám v SMS zprávě nebo emailu) a vaše jméno.
  • Hmotnost balíku může být až do 20 kg a max. velikost zásilky 120 cm.

Doručení balíku přepravní službou GLS

  • Standardní doručení balíku – v ideálním případě je vám balík dodán osobně. Vy pak svým podpisem potvrdíte, že doručení balíku proběhlo úspěšně a že jste balík převzali. Balík za vás může převzít i jiný člen domácnosti.
  • Jestliže nikdo není doma – GLS se zeptá vašich sousedů, jestli pro vás balík mohou převzít. Jestliže žádný ze sousedů váš balík převzít nemůže, GLS ho vrátí zpět do regionálního depa a v dalších pracovních dnech provede druhý a poté třetí pokus o doručení.
  • Oznámení o zásilce – jestliže balík nelze doručit na uvedenou doručovací adresu, doručující řidič vám zanechá oznámení o zásilce.
  • Druhý a třetí pokus o doručení – jestliže se první pokus o doručení nezdařilo, podnikne GLS další pokus o doručení. Pro další pokus doručení můžete vybírat z několika variant doručení (původní adresa, jiná adresa či jiný příjemce, doručení balíku do GLS ParcelShopu, odmítnutí převzetí, vyzvednutí v GLS depu). Pokud si žádnou možnost nevyberete, GLS automaticky provede druhý pokus o doručení na původní adresu. V případě, že je též neúspěšný, následuje třetí pokus.
  • Doručovací služby a přepravní časy – GLS jako poskytovatel doručovacích služeb dodává balíky v pracovních dnech od pondělí do pátku – v ČR obvykle do 24 hodin. Tuto standardní doručovací dobu však nelze zaručit či garantovat. Balíky se přepravují po silnici a dopravní zácpy mohou vést ke zpoždění.
  • Platba kartou – v případě balíku na dobírku je jeho předání podmíněno úhradou doběrečného ze strany příjemce přímo kurýrovi GLS. Úhrada je možná v hotovosti i bezhotovostně platební kartou.
  • Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek po zadání čísla zásilky.

Informování příjemce

  • GLS informuje příjemce o doručení prostřednictvím emailové nebo textové zprávy.
  • Objednané zboží obdržíte rychleji a pohodlněji, protože můžete ovlivnit místo a čas doručení, je-li třeba. Předejdete tak doručování balíku v době, kdy není přítomen nikdo, kdo by ho převzal.
  • První informaci obdržíte již před odesláním zásilky.
  • Předem jste informování o předpokládaném časovém okně pro doručení.
  • Získáte přímý přístup k možnostem doručení prostřednictvím odkazu uvedeného v emailové nebo textové zprávě.

 

Převzetí a reklamace

  • Jestliže nejste spokojeni s nějakým aspektem služeb GLS, dejte nám vědět. Míra poškození a ztrát je u GLS trvale na velmi nízké úrovni, protože GLS si značně cení spolehlivosti. Reklamaci můžete uplatnit online pomocí kontaktního formuláře GLS nebo můžete zavolat na informační linku GLS. Pro rychlé řešení reklamace je dobré znát číslo balíku.
  • Jestliže je balík zvenčí poškozen, můžete odmítnout balík převzít.
  • V případě zjevného poškození balíku můžete při doručení zkontrolovat jeho obsah. Doručující řidič zaznamená tuto kontrolu do protokolu, který vyhotoví společně s vámi.
  • Jestliže převezmete zvenčí neporušený balík a po jeho otevření zjistíte, že je obsah poškozen, reklamaci uplatněte přímo u odesílatele. GLS nemůže a nesmí kontrolovat obsah zasílaných balíků – poštovní tajemství.

  gls logo

zasilkovna-logo

Logo_barevne_Balik_Do_ruky

Logo_barevne_Balik_Na_postu

logo pro e-shopy_300dpi